Technické informácie

 

MOTOR  
Motor ležatý dvojdobý jednoválec
Vrtanie Ø 38 mm
Chladenie vzduchom
Zdvih 44 mm
Zdvihový objem 49,8 cm3
Najväčší výkon 3,5 k pri 6500 ot./min
Kompresný pomer 9,2:1
Rozvod piestom
Mazanie zmes 30:1
Zapaľovanie zotrvačníkový magnet PAL
Karburátor Jikov 2917 PSb(tryska volnobehu 38, hl. tryska 68)
Svetelný výkon zapaľovania 20 W (od r. v. 1975 30 W)
Zapaľovacia sviečka PAL 14-8R
Predstih zážehu 1,6-1,9
Zapaľovacia cievka 8 V
Vzdialenosť kontaktov prerušovača 0,4 mm
PREVODOVKA  
Prevodovka trojstupňová
Spojka dvojlamelová v olejovom kúpeli
Primárny prevod - pomer 2,43:1 (14/34 zubov)
Primárny prevod - reťaz valčeková reťaz (ČZ – Favorit 3/8" x 3/8" – 44 článkov)
Sekundárny prevod - pomer 4,58:1 (12/55), alebo 4,23:1 (13/55)
Sekundárny prevod - reťaz valčeková reťaz (12,7×5,2 – 109+1 článok)
PODVOZOK  
Radenie nožnou pákou na ľavej strane
Rám zvarený z oceľových trubiek štvorcového profilu
Predná vidlica teleskopická bez tlmenia, zdvih prepruženia 90 mm
Zadná vidlica kyvná vidlica, odpružená dvoma samostatnými 
  pružíacimi jednotkami s kvapalinovými tlmičmi,  
  zdvih prepruženia 85 mm
Predná brzda celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm
Zadná brzda celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm
Objem palivovej nádrže 5,5 l (rezerva 0,75l)
Spotreba oleja 1:25
Predné koleso vypletané na ocelovom ráfiku, 16" – 1,5 A X 2
Zadné koleso vypletané na ocelovom ráfiku, 16" – 1,5 A X 2
Pneumatika predná 2,50×16"
Pneumatika zadná 2,75×16"
ROZMERY A HMOTNOSTI  
Rázvor 1165 mm
Celková šírka 600 mm
Maximálnavýška 930 mm
Celková dĺžka 1780 mm
Svetlosť 120 mm
Hmotnosť 65 kg (bez paliva)
Užitočná hmotnosť 160 kg
VÝKONY  
Maximálna rýchlosť 65 km/h
Maximálne stúpanie 25 %
Priemerná spotreba paliva 3,3l/100 km
VÝROBA  
typ 20  1967-1980
typ 21 Sport 1968-1977