Technické informácie
MOTOR | |
Motor | ležatý dvojdobý jednoválec |
Vrtanie | Ø 38 mm |
Chladenie | vzduchom |
Zdvih | 44 mm |
Zdvihový objem | 49,8 cm3 |
Najväčší výkon | 3,5 k pri 6500 ot./min |
Kompresný pomer | 9,2:1 |
Rozvod | piestom |
Mazanie | zmes 30:1 |
Zapaľovanie | zotrvačníkový magnet PAL |
Karburátor | Jikov 2917 PSb(tryska volnobehu 38, hl. tryska 68) |
Svetelný výkon zapaľovania | 20 W (od r. v. 1975 30 W) |
Zapaľovacia sviečka | PAL 14-8R |
Predstih zážehu | 1,6-1,9 |
Zapaľovacia cievka | 8 V |
Vzdialenosť kontaktov prerušovača | 0,4 mm |
PREVODOVKA | |
Prevodovka | trojstupňová |
Spojka | dvojlamelová v olejovom kúpeli |
Primárny prevod - pomer | 2,43:1 (14/34 zubov) |
Primárny prevod - reťaz | valčeková reťaz (ČZ – Favorit 3/8" x 3/8" – 44 článkov) |
Sekundárny prevod - pomer | 4,58:1 (12/55), alebo 4,23:1 (13/55) |
Sekundárny prevod - reťaz | valčeková reťaz (12,7×5,2 – 109+1 článok) |
PODVOZOK | |
Radenie | nožnou pákou na ľavej strane |
Rám | zvarený z oceľových trubiek štvorcového profilu |
Predná vidlica | teleskopická bez tlmenia, zdvih prepruženia 90 mm |
Zadná vidlica | kyvná vidlica, odpružená dvoma samostatnými |
pružíacimi jednotkami s kvapalinovými tlmičmi, | |
zdvih prepruženia 85 mm | |
Predná brzda | celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm |
Zadná brzda | celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm |
Objem palivovej nádrže | 5,5 l (rezerva 0,75l) |
Spotreba oleja | 1:25 |
Predné koleso | vypletané na ocelovom ráfiku, 16" – 1,5 A X 2 |
Zadné koleso | vypletané na ocelovom ráfiku, 16" – 1,5 A X 2 |
Pneumatika predná | 2,50×16" |
Pneumatika zadná | 2,75×16" |
ROZMERY A HMOTNOSTI | |
Rázvor | 1165 mm |
Celková šírka | 600 mm |
Maximálnavýška | 930 mm |
Celková dĺžka | 1780 mm |
Svetlosť | 120 mm |
Hmotnosť | 65 kg (bez paliva) |
Užitočná hmotnosť | 160 kg |
VÝKONY | |
Maximálna rýchlosť | 65 km/h |
Maximálne stúpanie | 25 % |
Priemerná spotreba paliva | 3,3l/100 km |
VÝROBA | |
typ 20 | 1967-1980 |
typ 21 Sport | 1968-1977 |